Wednesday 7 September 2011

Vintage Vuitton


Maandag ben ik met mijn mama naar Brugge geweest om wat inkopen te doen en een paar winkeltjes te doen. Ik had me voorgenomen niet veel geld uit te geven; ik heb besloten te wachten om nieuwe winterkleren te kopen, omdat ik eind deze maand op Erasmus vertrek naar Madrid. Als ik alles hier koop, moet ik dat ook allemaal meesleuren. Waarom dus niet wachten om mijn nieuwe garderobe daar te plaatse aan te schaffen? Het zou dus een goedkoop middagje worden met vooral window shopping.

Tot ik de tweedehandswinkel binnen liep waar ik altijd eens ga kijken welke afdankertjes de mensen uit hun kasten hebben gehaald. En daar hing hij aan een rekje, naar me lachend: mijn nieuwe Louis Vuitton, een vintage Noé. Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik had nooit gedacht dat zoiets míj zou overkomen, maar blijkbaar wordt geduld ooit wel beloond. Ik kon deze kans niet laten liggen, zeker niet met zo'n prijskaartje: €100 (nieuw kost deze tas maarliefs €770!).

Ik ben ervan overtuigd dat ik geen spijt zal hebben van deze "investering" :)

(reeds gepost op Tumblr op 6 september 2011)

No comments:

Post a Comment