Friday 9 September 2011

Belgisch weer en hartjeswafels


Vandaag was een grauwe dag hier in Knokke (zoals de meeste deze zomer), maar mijn vriendje wou graag eens naar buiten. We hebben elkaar deze zomer niet zo vaak gezien, dus weer of geen weer, het is toch altijd fijn om dan samen wat tijd te spenderen. Bovendien vertrek ik eind deze maand "op erasmus" naar Madrid, waardoor we elkaar wel enkele maanden zullen moeten missen. We genieten dus dubbel en dik van quality time voor ons tweetjes.

The seaside lijkt misschien waw voor iedereen in het binnenland, maar eens de zomer voorbij is, is hier niet zo veel te doen. En de grijze dag van vandaag is eigenlijk een perfecte weerspiegeling van onze kustgemeente in deze periode: een saaie oude-mensjesstad. Niets tegen oudere mensen, maar voor twintigers zoals ons mag het wel wat bruisender ;). Toch was het een gezellige middag! Ik had voor de zomer al gezegd dat ik voor mijn vertrek nog eens een hartjeswafel wou gaan eten bij Marie Siska et voilà, dat hebben dan maar gedaan. We hebben wel eerst een lange wandeling gemaakt, zoals waarschijnlijk alle oudere mensjes die ook op het terras zaten van Marie Siska.

Het lijkt misschien niet echt boeiend, maar ik heb vooral genoten van het gezelschap. En van mijn hartjeswafel! :)

No comments:

Post a Comment